tolong aku

aku godek tiket tadi 104. haihh . aku dah bawak cadangan aku kepada mereka yg berkenaan. berkecai hati aku. katanya, kalau nak pergi sendiri, cis. mentang-mentang tau passport aku dah tiba ajal. betul, kalau ada manusia yg aku kenal kat sana, aku dah jalan sorang-sorang. waktu ni, betul aku harap aku dah cukup tua untuk aku lepak sorang. dengan hati yg lara, lepas ni aku hilang sekejap . mengembara mana yg patut, mungkin dengan tak apdet status, tak semakkan TL tiga jam atau tiga hari. lantaklaah. mungkin lepas ni kalau nampak buku mana-mana dengan nama penulis macam nama aku. betul lah tu . aku nak berguru dengan a samad said. tak pun aku duduk depan pintu rumah dan brown. bai.!



self shot tanpa muka itu indah

-----------------------------------
malangnya aku ada brape sen je ni. tak dpt nk tanggung diri buat bbrapa hari. dem u fulus.