whats happening?

"hidup ni terlalu sempit untuk cita cita yang luas"

week 3.macam haram.eh.halal.setakat ni, MASIH mampu ke kelas. tapi atas dasar jadual. aku gi kelas sebab ada kelas. tanpa niat nak gain knowledge, atau nak tahu siapa Edward Demming, Scott Snell, Bohlander mahupun nak beramal dengan philosophy kepunyaan chester bernard .aku belajar sebab kena belajar. aku bangun sebab kena bangun.aku tulis sebab aku kena tulis.dem. ini kerugian besar. pasal tolak pahala mentah-mentah. masak separuh pun tak sempat. #NIAT.
aku dah taip besar-besar. tapi kerabunan tinggi giga! kalau tak, berat dah belah kanan aku ni. tapi tak. rasa lagi yg sebelah kiri ni keep pinjam paper yang belah kanan punya.dem. ni masalah bila mentalitikus mcm budakbudak-tengok-ultraman-mebius-hari-hari. dem yu apisha.bila lagi nak belajar tanggung dan jawab.?
#money-less
rabak la macam ni. tahu rabak. duit keluar laju selaju Niagara Falls #credittoNADIA.ni kalau jerawat boleh jual.kaya dah aku.stresssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.
satu lagi.perkara baik, bila kawang dah start tunaikan yg wajib. sejuk perut kawang. hilang bebang. may god bless u (whoevershe/heis).moga anda beristiqamah.


---------------------------------------------
i need satu rombongan cik beah to somewhere.escapist akan lakukan apa sahaja untuk escape biar pun ke tandas. ai ai kapten.pulau cekas pun jadi.jangan biarkan aku meroyan.